CRM Telemarketing sistēma
Kas ir CRM (Customer Relationship Management – Savstarpējo attiecību vadība ar klientiem) – tas ir mijiedarbības modelis vai, no citas puses, filozofija, kas uzskata, ka visu biznesa procesu centrs ir klients, un marketinga politika, kas iet no tās tēzes.
CRM sistēmas, savā būtībā, tas ir instruments, kas atspoguļo un realizē filozofiju praksē.
Pirmkārt atbildēsim uz jautājumu: Kam ir vajadzīga CRM sistēma? - Visiem, kam ir klienti! Turklāt, katrs darbinieks, strādājot ar klientu, jau izmanto savu CRM sistēmu. Un Jums, mēs pārliecināti, ir dažādi klientu saraksti Excel, Word un Outlook sistēmās, vai parasti uz papīra lapām, un tās ir CRM sistēmas mazfunkcionālais variants. Jūs rakstāt atgādinājumus dienasgrāmatā vai nu uz līmlapiņām – tas ir cita CRM sistēmas daļa.
Uz ko orientēta tā sistēma – uz kompānijām, kurām dotā brīdī, ekonomiski nav lietderīgi ievest CRM sistēmu Oracle E-Business Suite līmenī, Microsoft Dynamics CRM vai TerraSoft CRM.
Sistēmas uzdevums:
- sistematizēt biznesa attiecības ar klientiem;
- paaugstināt mijiedarbības efektivitāti ar klientiem;
- uztaisīt menedžeru darbu par caurspīdīgāku un efektīvāku;
- saņemt statistiskas datus par marketinga politiku;
- un beigu beigās paaugstināt pārdošanas kvantitāti un kvalitāti.
Priekšrocības:
- zemas izmaksas;
- ieviešanas un izmantošanas vienkāršums;
- resursu zemas prasības (līdz 10 aģentiem - nav nepieciešams izcelts serveris);
- prasības personālām – tikai pamatiemaņas strādājot ar MS Office.