CRM Telemarketing sistēma – Sastāvs
«Kam pieder informācija, tam pieder pasaule» – šī frāze šodien ir būtiska. Bet nav pietiekami būtu par informācijas valdnieku, ir nepieciešams labi orientēties tajā.
CRM Telemarketing palīdz Jums uzkrāt un sistematizēt datus par Jūsu klientiem, kā arī efektīvi un operatīvi izmantot tos lēmumu pieņemšanai. Jums būs iespējas sadarboties ar klientiem jaunajā līmenī, kā arī kontrolēt Jūsu darbinieku darbību.
- kopīga informācija;
- kompānijas darbība;
- kontaktpersonas;
- kompānijas mijiedarbības vēsture;
- kompānijas reitings;
- kompānijas vajadzības.
Pārdošanas vadība:
- klientu sadale starp darbiniekiem;
- grupas un individuālas darba plānošanas ar klientiem;
- laika vadība (kopīgs un individuāls kalendārs un plānotājs);
- aktivitātes vadība (zvani, tikšanas, uzdevumi, atgādinātāji);
- menedžeru darbu ar klientiem kontrole;
- ieslodzītu darījumu monitorings;
- darbs ar elektronisko pastu (reklāmas kompānijas un ziņas izsūtīšana).
Analītiska CRM uzdevumu risināšana:
- vajadzību analīze;
- iespēju vadība (turpmāko pārdošanas apjomu analīze);
- klientu reitingu noteikšana;
- menedžeru darbības efektivitātes monitorings;
- pārdošanas struktūras un to atsevišķu posmu efektivitātes analīze;
- finansiālā analīze.
Kopīga datu bāze ar informāciju par klientiem:
Jūsu bizness saņems efektīvāku instrumentu turpmākajai attīstīšanai!