Autsorsings - (no angļu outsourcing, ārējo avotu vai līdzekļu izmantošana) uzņēmumu optimizācijas veids koncentrējoties uz galvenā priekšmeta un nododot ne profila funkcijas un korporatīvas lomas ārējam specializētam organizācijām.
Autsorsings IT pakalpojumu jomā atļauj uzņēmuma efektivitātes paaugstināšanu informāciju tehnoloģiju funkciju veikšanas jomā. Autsorsinga prakse palīdz kompānijām atrisināt funkcionēšanas un attīstības problēmas ekonomiskajā tirgū samazinot izdevumus, paātrinot adaptācijas laiku arējiem apstākļiem, paaugstinot produkciju un pakalpojumu kvalitāti, samazinot riskus.
Kompānija – pasūtītājs var, izmantojot mazāk nozīmīgo funkciju autsorsingu, koncentrēties uz tam funkcijām, kuras pieder tieši viņai, uz savas specifikas. Atšķirība no darba apakšuzņēmumā, autsorsings – tas ir uzņēmuma vadīšanas stratēģija, nevis partnerattiecību veids.
Autsorsinga princips: «atstāšu sev tikai to, ko varu darīt labāk par citiem, nodošu arējam izpildītājam to, ko tas dara labāk par citiem».
SEO (angl. search engine optimization) – Meklēšanas optimizācija – HTML-koda korekcijas process, teksta piepildīšana (kontents), Internet lapas struktūra, ārējo faktoru kontrolēšana meklēšanas sistēmas algoritma prasībām, ar mērķi paaugstināt lapas pozīciju lietotāju pieprasījumu meklēšanas rezultātā izmantojot meklēšanas sistēmas (piem. „koledža”, „web-dizāins” utt.). Jo augstāk lapas pozīcija meklēšanas rezultātā, jo vairāk ieinteresēto lietotāju pariet uz Internet lapu no meklēšanas sistēmām.
CMS (angl. Content management system) – Satura vadības sistēma (kontentoms) – datorprogramma, kura tiek lietota lai vadītu Internet lapas saturu bez speciālas web-programmēšanas zināšanas. Ļauj vadīt Internet lapas teksta un grafisku saturus, dot lietotājiem iespēju instrumentu glabāšanai un informācijas publicēšanai.